Välkommen till bygdegården i Rutvik

Bygdegården bokas och används regelbundet till bland annat: Bröllop, barnkalas, privata fester, dop, minnesstunder, studiecirklar, barnaktiviteter, informationsmöten, PUB-kvällar, musik- och teaterarrangemang mm

Om bygdegården

TEATERKVÄLL I BYGDEGÅRDEN

Norrbottensteatern gästade Rutviks Bygdegård lördagen 24 februari. Vilken SUCCÉ det blev. Titta på bilder från kvällen.

Norrbottensteatern gästar Rutviks Bygdegård

SOMMAREN 2024 är snart här

Bokningarna av Rutviks Bygdegård är i full gång, avseende sommaren 2024. Vi har fortfarande många ledig helger under juni och augusti 2024. Titta i vår bokningskalender om något datum passar för er aktivitet. Ta kontakt med oss så snart som möjligt.

Bokningskalender

Vi söker Dig !

Vi behöver Din hjälp med planering och genomförande av aktiviteter i Rutviks Bygdegård. Anmäl Dig via länken nedan.

Självklart vill jag hjälpa till
Intro image

Duka för fest i vår fina bygdegård

I stora salen kan du duka upp för ca 90 sittande gäster.

Boka bygdegården

BLI MEDLEM

Läs mera om Dina medlemsförmåner

Medlemsförmåner