Boka plats på marknaden 2024

Marknaden är den 3/8

Boka plats

Mer på hemsidan

Hemsidan har fått en ny layout samtidigt som man nu både kan se kommande och genomförda aktiviteter. Ett nyhetsflöde finns också att kika in på.

Vi söker volontärer

För kommande aktiviteter söker vi nu personer som kan tänkas hjälpa till. Är du mellan 16 och 100år och kan ge oss en hjälpande hand antingen som crew eller om du kanske vill baka något. Anmäl dig redan idag!

Volontär

Duka till fest!

Det är populärt att hyra bygdegården för fest, bröllop och kalas. Du får tillgång till hela bygdegården med kök, toaletter, scen och stora salen. Skicka en förfrågan så är du igång med planerandet.

Boka bygdegården
Intro image

Boka ditt möte i bygdegården

Gör som andra föreningar, boka ditt möte hos oss. Litet eller stort möte spelar ingen roll, stora lokalen rymmer upp till 140 sittande gäster eller är det lite mindre så passar kanske det mindre rummet för 10-15 personer.

Boka bygdegården

Styrelsen arbetar

Det har hänt en del i Bygdegården under 2022, ny styrelse kom på plats vid stämman under våren. Nu har vi en bra sammansatt styrelse som kommer jobba med att utveckla bygdegården framåt. Målsättningarna är höga och vi ser ljust på framtiden. Under "nyheter" kan Ni följa vad som händer och vi kommer fylla på aktivitetskalendern för 2023.

Vi tackar Thomas Wilander

Det blev ett väldigt uppskattat föredrag i Bygdegården. En fantastisk historia fick vi berättat av den engagerade föreläsaren Thomas Wilander. För er som missade föredraget kan vi varmt rekommendera att läsa boken han skrev tillsammans med Marcus Birro. " 36 dygn i dödens väntrum". Tack Thomas!

Torö Padel club

Torö Padel club har under hösten 2021 uppfört en padelbana på Bygdegårdens mark. Banan kan hyras av allmänheten och öppnades för spel under våren 2022. Mer info hittar ni här:

Boka padelbanan
Intro image

Följ vår Facebooksida så hänger du med på vad som händer i och kring bygdegården. Gå in redan nu och följ oss. Just nu växer vår grupp med fler följare och många nya medlemmar betalar in den blygsamma medlemsavgiften på 200 kr men Facebooksidan är förstås gratis!